Erik konstaterar att

  • kinesiska bilförare är värre än Solvallakuskarna på att köra i halvspår
  • kinesiska skyltdockor har västerländskt utseende
  • kinesiska damer gillar svenska, blommiga blusar
  • kineserna är högljudda
  • kineserna gillar akvariefiskar
  • kineserna är väldigt skrockfulla
  • kineserna har en nyare bilpark än svenskarna
  • kineserna inte bryr sig särskilt mycket om rödljus
  • kineserna kan transportera 16 jättestora vattenbehållare på pakethållaren på en mopedcykel
  • kinesiska guider tror att man inte klarar något själv
  • kinesiska barn är betydligt mindre livliga än mina barn
  • kineserna kan köra bil utan registreringsskylt
  • kinesisk kläd-REA består av kläder upplastade i stora högar
  • kinesisk bakgrundsmusik spelas på hög volym
  • kinesernas klädstorlek inte passar min mor
  • kineserna funderar över hur jag kan ha kinesiska barn
  • kineserna har många anställda på varje ställe
  • kinesernas håligolvettoalett inte passar mig. Ffa inte min mor.
  • kineserna har svårt att förstå min kinesiska dialekt

        Vilket underbart land!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-23 @ 15:42:31
Postat av: Agneta

Ja ni ser ju inte ut att ha det tråkigt i alla fall,

Kloten loosade igår 2-1 men i morgon tar dom hem segern, det känner jag på mig, Kramisar Zyrran

2011-03-23 @ 18:26:07
Postat av: Fam Westerlund

Vi gratulerar er så mycket och hoppas att G-I ska hitta några kläder till slut ;-), hälsningar från Heléne, Lars och Kerstin

2011-03-25 @ 10:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0